دو ی من


عنوانُ سگ خورد :)

دیگ از پاییز خوشم نمیاد

... دیگ عاشق پاییز نیستم

میپرسی: چرا ؟ مگ میشه ؟

چون همه دیگ عاشق پاییزن

+شیدا ؟ نگین ؟ عزرائیل؟ ومن

و ی علامت سوال جلوم

چرا ساکتید ؟

.: ali as



نظرات شما عزیزان:

عزرائیل
ساعت21:49---23 مهر 1392

من تنها فصل و ماهی ک دوس دارمش بهار و اردیبهشته...
پاییز مث اون مخاطب خاصیه ک دس همه گشته و همه ازش خاطره دارن...

پاسخ : پاییز زیر پای من شکست مثل برگ هاش من تو پاییز زیر بارون زیاد گشتم اما پاییز تو دستم نگشت ... من هیچ خاطره ی دو نفره ای از پاییز ندارم  :)



negin
ساعت23:01---14 مهر 1392

کجا بودی شومااااااا؟!!! جاتون بسی خالی بود.......
من از بچگی زمستون رو عاشقونه دوس داشتم...دوس دارم...و دوس خواهم داشت...
اهمیتی نمیدم بقیه دوسش داشته باشن یا نه یا هرچی...
پاسخ : جامون ک هیچ ما خودمونیم بسی خالی ایم :) و من از بچگی از زمستون تنفر داشتم


پاسخ: حیف...کاش وبتون رو نمی بستین.............................! دیگه نمیاین تو وبم؟؟؟ :-| قهرین؟؟؟! :))) "نگین"


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط ali| |


Power By: LoxBlog.Com